تاریخ : ۸ آذر ۱۳۹۲

به گزارش سنگسر نیوز، صبح جمعه هفدهم آبان دانش آموزان سالهای 62-65 رشته تجربی دبیرستان باهنر(پاکزاد فعلی) پس از سی سال گردهم آمدند تا خاطرات گذشته را مرور کنند. این برنامه با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاونین، شهردار، مدیر و دبیران سابق و فعلی و نیز اعضای انجمن اولیا و مربیان  در یکی از کلاسهای درس این دبیرستان برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن را محبعلی حیدریه به عهده داشت، شهباز دوستمحمدی، مدیر وقت دبیرستان به بازخوانی موفقیتهای این دبیرستان در دهه 60 پرداخت. وی تعریف کرد چگونه دانش آموزان این دبیرستان  در دوسال متوالی به قبولی 100 درصدی رسیدند و اینکه خبر این موفقیتها در روزنامه اطلاعات نیز درج شد و حتی سازمان سنجش نیز طی مکاتبه ای علت قبولیهای بالای این دبیرستان را سوال نمود.

در این نشست تنی چند از دبیران آن زمان دبیرستان آقایان قادری، مستخدمین، فریدونیان و کیپور  لحظاتی برای شاگردان سابق خود صحبت کرده و به یادآوری خاطرات پرداختند. همچنین در این نشست طاهرزاده، رئیس اداره آموزش و پرورش و قدوسی مدیر فعلی دبیرستان نیز سخنانی ایراد کردند.

دکتر احمد صداقتی، از شاگردان این کلاس  نیز طی سخنانی با توضیح روند تحصیلش در رشته پزشکی و گرفتن تخصص روانپزشکی و ادامه تحصیلش در سالهای اخیر در رشته زبانشناسی، به اهمیت یادگیری زبان مادری برای فرزندان پرداخت و از همکلاسان خود خواست به فرزندان خود زبان سنگسری را بیاموزند.

شاگردان رشته تجربی دبیرستان باهنر در سالهای 62-65 :

1-      احمد ارمغانی ، کارمند دانشگاه علوم پزشکی سمنان

2-      محمدرضا ذوالفقارپور، پزشک داروساز

3-      علیجان دائیان، کارگردان صدا و سیما

4-      حسن پارسا، تکنسین دامپزشکی

5-      کیومرث(احمد) نورانی، بازنشسته سپاه

6-      قدرت اله رهنما علمداری، بازرگانی داخلی لوازم موتورسیکلت

7-      حمیدرضا درخشانی، پیمانکار ساختمان

8-      سید احمد پاکزادیان، مدیر دبیرستان و دبیر شیمی

9-      ناصر جهادی، مدیر منابع مالی

10-  محمد درخشانی، فعال در زمینه دامداری و کشاورزی

11-  منصور حامدی، کارمند بانک کشاورزی

12-  احمد صداقتی، دکتر روانپزشک، زبانشناس

13-  علی مداح، کاردان آزمایشگاه

14-  محمد حیدریان، کارمند بانک کشاورزی

15-  حسین علمدار، پیمانکار تاسیسات

16-  حجت اله کسائیان، کارمند دانشگاه سمنان

17-  علی عبدالحسینی، دکتر دندانپزشک

18-  محبعلی حیدریه، مدیر آبفای مهدیشهر

19- زنده یاد کیانوش حیدریه، مسوول تغذیه بیمارستان شفا سمنان

20- علی ساقیان، کارمند سندیکا

21- مرتضی درخشانی

22- عباس تبیانیان

 دانش آموزان سابق در حال حرکت به کلاس پس از نواخته شدن زنگ

طاهرزاده

طاهرزاده، رئیس اداره آموزش و پرورش

قادری، دبیر شیمی

مستخدمین حسینی، دبیر زبان انگلیسی

کیپور، دبیر زیست شناسی

فریدونیان، دبیر زبان انگلیسی

 محبعلی حیدریه  اشعار “یار دبستانی” و “حیدربابا” زنده یاد کیانوش حیدریه عضو فقید این کلاس را قرائت کرد و یادش را گرامی داشت.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

تصویری از حیاط دبیرستان

SONY DSC

بازسازی کلاس درس

SONY DSC

ایستاده از راست 1- علی عبدالحسینی 2- قدرت اله رهنما علمداری 3- حسین علمدار 4- احمد صداقتی 5- سید احمد پاکزادیان 6- منصور حامدی 7- حمیدرضا درخشانی 8- محمد درخشانی 9- ناصر جهادی 10- کیومرث نورانی 11-احمد ارمغانی

نشسته از راست : 1- محبعلی حیدریه 2- محمد حیدریان 3- محمدرضا ذوالفقارپور 4- علیجان دائیان 5- حسن پارسا 6-حجت اله کسائیان 7-علی مداح

pakzad (2)

تقدیر از شهرباز دوستمحمدی، مدیر دبیرستان با اهدای لوح تقدیر

 pakzad (1)

عکس دسته جمعی در سالن دبیرستان به اتفاق آقای مدیر

SONY DSC

عکسهای قدیمی بر دیوار دبیرستان

pakzad (4)

تصویری از موفقیتهای اخیر دبیرستان


7 پاسخ به “گردهمایی همشاگردیهای قدیمی دبیرستان باهنر پس از 30 سال”

  1. حسين اسكندريان گفت:

    سپاس از شما ،اگر امکان دارد تصویرص از عکسهای سالهای گذشته هنرستان شهید بهشتی را در سایت قرار رهید.تشکر

  2. با سلام :هر گز نمی شد باورم این برف پیری بر سرم
    سنگین نشیند
    یاد روزهای دبیری وبچه های بامرام و باصفای سنگسزی
    بخیر !!!!!!

  3. کسائیان گفت:

    جا دارد از آقایان رضا قدوسی مدیر محترم دبیرستان و محب علی حیدریه و احمد ارمغانی و دیگر دوستانی که مقدمات این گردهمایی را فراهم آوردند و همه مسئولین،دبیران و دوستان همکلاسی ام که در این گردهمایی شرکت کردند و باعث شد یادی از زنده یاد کیانوش شود سپاسگذاری نمایم.

  4. رضاقدوسی گفت:

    باسلام خدمت همه همشهریان عزیز اینجانب تا به حال درمورد خبرهای این دبیرستان اظهار نظر نکردم چون احساس میکردم بیش از هرچیز این دبیرستان به آرامش احتیاج داره وحاشیه ها بوده که این مرکز آموزشی را آسیب زده اگه همه عزیزان از فرهنگی غیر فرهنگی اولیا وبخصوص مربیان دست به دست هم بدن آینده این دبیرستان درخشانه ومیشه افتخارت دهه شصت وابتدای دهه هفتاد رو تکرار کرد بیایید بخاطر شهر وفرزندان دیارمان دیدگاه مثبت داشته باشیم وبا هم صادق ومهربان چه امثال من باشند چه دوستان عزیز دیگه خداوند یاور همه همشهریان به امید مهدیشهری آبادو پرازنیروهای تحصیل کرده ومتخصص

  5. آقای قادری دبیر متفاوتی بود خودش از نخبگان کشور تو دوره خودش بوده و تو رشته شطرنج قهرمان کشور بوده. من یک سال افتخار شاگردیشونو داشتم. خیلی خوشحال شدم تو این تصاویر زیارتشون کردم. فکر میکنم تنها دبیری باشه که از سمنان تو این جمع حاضر شده. خدا حفظش کنه.

  6. احمد صداقتی گفت:

    در بازدیدی که از دبیرستان پاکزاد داشتم بسیار تحت تاثیر سیستم مدیریتی و امکانات و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی آنجا قرار گرفتم و به جرات می توانم بگویم که بیشتر دانش آموزانی که در تهران به مدرسه می روند از امکانات بمراتب کمتری از آن سطح برخوردارند.جا دارد خانواده هایی که در سمنان و شهرهای مجاور ساکنند فرزندان خود را به آن آموزشگاه جهت تحصیل بفرستند. همچنین بجا خواهد بود که به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خصوصا دبیرستان بابت زحماتشان در این زمینه دست مریزاد گفت.

  7. احمد صداقتی گفت:

    سپاس بسیار از همکلاسان قدیمی ام که با همت خود موجب این گردهمایی شدند چرا که زنده نگهداشتن خاطرات دوران مدرسه و دبیرستان سبب تقویت انگیزه های فردی در نایل شدن به آرمانهایی میگردد که از آن زمان تصمیم به رسیدن آنها گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تبلیغات