تاریخ : ۴ مرداد ۱۴۰۰

با درود خدمت همراهان گرامی
همانگونه که آگاهی دارید سایت خبری تحلیلی سنگسر نیوز در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد و در طول پنج سال فعالیت جدی خود بیش از هزار مطلب شامل خبر گزارش مقاله، گزارش، متن ادبی، گفتگو، خاطره، تصویر، ویدئو، صوت و… منتشر نموده و با همیاری صاحبان قلم و مردم در آن سالها توانست جایگاه موثری پیدا کند. بنا بر دلایلی متاسفانه فعالیت این سایت طی پنج سال اخیر متوقف گردید و در این مدت بسیاری از اهالی فرهنگ و رسانه پیگیر فعالیت مجدد این سایت بودند که از ایشان سپاسگزاری میشود. خوشبختانه زمینه فعالیت مجدد این رسانه از ابتدای سالجاری فراهم گردید و تیم سنگسرنیوز با طراحی ساختار جدید امیدوار است با همکاری کلیه مخاطبین عزیز بتواند رسالت اجتماعی خود را به این سرزمین کهن ادا نماید.
از آنجاییکه در آن سالها ضریب نفوذ اینترنت به گستردگی امروز نبود و اهالی قلم هم حضور جدی در این فضا نداشتند تامین مطالب به دشواری صورت میگرفت. خوشبختانه امروزه محتواهای بسیار خوبی در حوزه سنگسر تولید میشود که به علت نبود سرویسی که ارشیومناسبی ارائه کند شاید دسترسی به این محتواها آسان نباشد. سنگسرنیوز تلاش خواهد کرد این نیاز را برطرف نموده و آرشیو مناسبی برای محتواهای تولیدی ارائه نماید.
با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر مردم از ابزار گوشی تلفن همراه برای فعالیت در اینترنت استفاده میکنند در طراحی سایت این مساله لحاظ گردیده و محتواها برای کاربران موبایل به خوبی قابل نمایش و استفاده می باشد. همچنین تلاش خواهد شد بخشی از محتواهای مهم در شبکه های اجتماعی سنگسرنیوز نیز منعکس گردد.
گفتنی است برای کلیه عزیزانی که در تولید و گردآوری محتوای مناسب سایت بتوانند همکاری نمایند پنل ویژه ای با امکان ارسال و ویرایش مطالب طراحی گردیده و نیز جهت قدردانی از این همکاری، امکان بهره مندی از مزایایی بر اساس مطالب ارسالی نیز در حال فراهم شدن می باشد.
برنامه های آتی:
• فرهنگ واژگان و اصطلاحات زبان سنگسری
• سرویس بانک اطلاعات و معرفی مشاغل، کسب و کار و نیازمندیهای همشهریان

خواهشمند است با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در ارائه سرویس بهتر یاری نمایید.
به امید توسعه و آبادانی هر چه بیشتر و همه جانبه این سرزمین کهن

برچسب‌ها:


این مطالب را هم بخوانید ...
  • نقد و بررسی سنگسر نیوز
  • سخن نخست
  • یک پاسخ به “آغازی دوباره”

    1. فنی ۸۰ گفت:

      با درود – سپاس ازاینکه با آغازی دوباره نوید دوره ای دیگر از پویایی رسانه اجتماعی وزین سنگسر نیوز را به گوش مخاطبان پر و پا قرص این رسانه مردم محور میدهید.

      امید داریم که از سال ۱۴۰۰ به بعد شاهد رشد و شکوفایی و درخشش هر چه بیشتر این رسانه فرهنگی ادبی اجتماعی باشیم. آرشیو فعلی سنگسر نیوز گنجینه ارزشمندی برای پژوهشگران و علاقمندان و آلبوم خاطرات زیبایی از روزهای شیرین و سخت ساکنان دیار کهن و در برگیرنده روایت هزاران فرسنگ سفر و روزها و ماهها تلاش خستگی ناپذیر ایل سنگسری است. خیل نگاری حرفه ای و توسعه کار آفرینی و هم اندیشی با اهل فن در سنگسر نیوز قابل ستایش و احترام است.

      از اینکه در دنیای پرهیاهوی فعلی مسولیت اجتماعی خویش را صادقانه دنبال میکنید باز هم سپاسگزاریم و حامی شما خواهیم بود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    *

    تبلیغات